The 2-Minute Rule for صفر تا صد ویزای تحصیلی

Wiki Article

تمکن مالی ویزای تحصیلی کانادا یکی از موارد مهمی است که باید حتماً به آن توجه کنید.

آن را از دست ندهید. یادتان نرود، که با گرفتن فاند، اسکالرشیپ و بورسیۀ تحصیلی در کانادا هم می‌توانید بخش زیادی از هزینه‌های خودتان را کاهش‌دهید.

ارائه مدارک شغلی والدین به دلیل نداشتن شغل دانش آموز و اثبات تمکن مالی آن‌ها جهت اخذ تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا ضروری می‌باشد.

در بحث مراقبتی و بهداشتی، دولت کانادا هزینه پزشکی و درمانی دانشجویان خارجی را تقبل نمی کند.

جالب است که بدانید در طول تحصیل، همسر شما اجازۀ کار تمام‌وقت دارد و فرزند شما هم اجارۀ تحصیل رایگان!

در این بخش به صورت گام به گام بررسی خواهیم کرد که چگونه ویزای آمریکا بگیریم؟ سعی می‌کنیم با توضیحات کاملی که در هر مرحله ارائه می‌کنیم، تمام ابهامات شما را درباره مراحل اخذ ویزای آمریکا برطرف کنیم.

به همین دلیل در اینترنت به دنبال نمونه سوالات مصاحبه سفارت آمریکا هستند و می‌خواهند بدانند که افسر سفارت آمریکا در مصاحبه چه سوال هایی می‌پرسد.

هرچقدر تای‌های شما قوی‌تر و بیشتر باشند، آفیسر بیشتر متقاعد می‌شود که شما قصد اقامت دائم ندارید و ویزای شما را تایید می‌کند.

بنابراین یکی دیگر از نکات مهم برای تعیین بهترین سفارت برای گرفتن ویزای آمریکا، مدت زمان انتظار برای دریافت وقت است. به همین دلیل برخی از ایرانی ها برای دریافت ویزای دانشجویی آمریکا، به سفارت آمریکا در عمان، گرجستان، تایلند و .

   اگر درک جدول بالا برای شما سخت است می‌توانید با خواندن سه مثال زیر، نحوه استفاده از جدول را به خوبی متوجه شوید.

هم اکنون می‌توانید با مشاورین مجموعه‌ای ویزا تماس بگیرید. همکاران ما پاسخگوی مشکلات شما هستند.

حالا وقت آن است که برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمائید.

به همین دلیل کارشناسان موسسه مهاجرتی حامی مهاجر با درک این مشکلات و برای کمک به متقاضیان ویزای آمریکا اقدام به طراحی تور سفارت آمریکا نمودند که یک تور تخصصی برای افرادی است که قصد انجام انجام کارهای کنسولی خود در خارج از کشور را دارند و با افتخار باید اعلام کنیم که حامی مهاجر اولین و تنها ارائه کننده تورهای سفارتی در ایران است.

پس از پذیرش در برنامه اصلی خود، باید برای مجوز دانشجویی جدید درخواست کنید تا اقامت خود را به عنوان دانشجو تمدید کنید. برای جزئیات بیشتر این موارد می اخذ ویزای تحصیلی توانید با همکاران ما تماس بگیرید تا به خوبی راهنمایی شوید.

ویزای تحصیلی آمریکا – راهنمای کامل مهاجرت تحصیلی به آمریکا

Report this wiki page